Thursday, July 23, 2009

Follow up tomorrow!

Sorry lama tak update. My beta hcg on 22 dpo (day past OPU) was 253. Masa 19 dpo the number was 100. Biarpun my hcg beta mula dengan angka yang rendah, saya sentiasa berharap ianya adalah kerana late implantation. My number is rising, remember?I always thought the numbers should double every 24/48 hours, but I found online said 72 is average. So kira ok la tu my number?

So sekarang no more heavy bleeding. It stop on 21 dpo but still I sometimes I had a little bit of spotting lepas masuk kan utrogestan. Saya agak ia tak begitu bahaya, sebab dah melalui lagi teruk darinya untuk IVF kali ni.

I'm going to clinic tomorrow. I am not sure if they are doing just bloodwork or an ultrasound too, but I hope I will see some sign tomorrrow. I am just hoping if the do bloodwork the levels will rise good.Jika ultrasound, kalau preganant dah boleh nampak katung.

Saya tak boleh tidur, saya sangat gelisah. Wish me luck people.

2 comments:

ronaroni said...

MJ dear..

with u best of luck dear. I dh lama tertunggu2 latest update u.. finally..alhamdulillah, i pun turut rasa lega dgn apa yg u alami sekarang.

insyallah, ptg ni, i akan buat FET. Still on progynova..wish me luck too.. Moga Allah makbulkan doa kita kali ni... amin....

dear.lyla said...

rona, thanks for ur support :) good luck to u too dear for FET petang ni. doa banyak2 and tenangkan fikiran.

moga Allah kurniakan yang terbaik untuk kita. Amin.